Blogia
L´ASTURIANISMU QU´ASTURIES NECESITA

Artículu del Círculu lliberal d´Asturies: "Ovidio Sánchez pauta colos xacobinos"

Artículu del Círculu lliberal d´Asturies: "Ovidio Sánchez pauta colos xacobinos"

Ovidio Sánchez dixo güei que comparte la propuesta presentada polos socialistes y pretende dar asina por zarrada la polémica sobre la oficialidá.  El testu estatutariu recoyería l'asturianu y el gallegu-asturianu como "patrimoniu llingüísticu" y un valor social de respetu, convivencia y entendimientu, amás del deber del Principáu de promover y fomentar el so usu, asina como'l so espardimientu nos medios de comunicación y la enseñanza, respetando en tou casu les variantes. De toes maneres, esta decisión personal de Sánchez tendrá de llograr el sofitu del Comité Executivu Rexonal. Si esti órganu refugare'l mou de negociar del actual presidente del partíu podría dase por segura la so derrota ante una mui probable candidatura alternativa nel prósimu congresu rexonal.

4 comentarios

alex -

Lo lamento pero hay cosas mas importantes que estudiar(ingles,frances,chino) y de mas utilidad que unos dialectos caducos y casi extintos(catalan,euskera,asturiano..)

Es mi opinion como asturiano

Union Asturianista -

Burla y retrocesu

http://www.asturianista.as/union/index.php/2008/07/11/retroceso-y-burla/

Unión Asturianista URAS-PAS

Opinante -

Ovidio Sánchez representa'l grupu ultraconservador del PP y, pa detrás n'Asturies, confórmase con ser un simple apéndiz del PSOE. L'eternu perdedor que s'afaya como en ca güelu nel papel d'oposición blandengue y fofa.

murnia realidá -

lo que ta perclaru ye qu´estos nun van danos drechos, nin van respetar nin protexer la nuesa identidá.