Blogia
L´ASTURIANISMU QU´ASTURIES NECESITA

ATOPA LES 7 DIFERENCIES

ATOPA LES 7 DIFERENCIES

Mirai q bien:equí teneis les páxines del psoe de galicia y d ´asturies.

http://www.psdeg-psoe.org

www.fsa-psoe.org/

1- La de galicia ta integramente en gallegu y nun se pue pasar al castellanu.

2- La d´Asturies ta integramente en castellanu y nun se pue pasar al asturianu.

3- Nel buscador de la d´asturies pones la pallabra "llingua" y a qué nun sabeis cuantos resultaos salen,ACERTASTE!!! 0 Resultaos.Supuestamente pal partíu que gobernó y gobierna durante más de veinte años Asturies, la llingua que falen 400,000 de los sos ciudadanos(nun lo digo yo dizlo la UNESCO) nun existe.

4- La television de galicia ta integramente en gallegu,recordemos que la función básica de les televisiones autonomiques con llingua propia,ye básicamente la protección y difusión de la llingua;N´Asturies la autonomica nun echa nin un solu minutu n´asturianu.

5- D´Aviles pa la izquierda los neños puen ver los dibuxos animaos en otru idioma distintu al castellanu a que nun adivines cual?home dirasme que aparte del castellanu ,n´asturies a nun ser que sea l´inglés(qya te digo q nun ye)será l´asturianu, pues non ye´El GALLEGU.

6-Respectu al puntu 5 una reflexión:dicen los socialistes asturianos que la oficialidá de la llingua nun ye una demanda de la sociedá IGUAL YE LOS NEÑOS DE PRIMARIA FAEN MANIFESTACIONES POR NAVIA Y CANGAS DEL NARCEA PA VER LOS CABALLEROS DEL ZODIACU EN GALLEGUy los habitantes del restu d´asturies nun nos enteramos.YA me decía mio guelu que los nenos de taramundi salíen mui avispaos.

7- CONCLUSIÓN ESTO YE COMO SI SOI DEL OPUS Y NUN HAGO EL AMOR CON LA MI MOZA FASTA QUE ME CASE POR LA IGLESIA PERO RESULTA QUE QUIERO INSCRIBIME NEL REXISTRU DE PAREYES DE FECHU Y NUN QUIERO CASAME POLA IGLESIA PERO PEOR POR QUE DAME IGUAL QUE FAIGA L´AMOR COL VECIN(aplicai el exiemplu a la falta de oficialidá y a la intromisión del gallegu násturies)

2 comentarios

vistis -

vistis la entruga ???

http://es.youtube.com/watch?v=PuijrGw2vTs

ya podien responder ... a ver por qué lo que ye BON nun lláu ye MALU y nun val pa otru.

coherencia por favor -

El PSOE ye una pura contradición (sinon güeyar les páxines de los socialistes vascos, catalanes, valencianos...), eso nun ye nueu.

Ánimo, y puxa Asturies!